Reklamacje i zwroty

Jeżeli chcesz złożyć reklamację wypełnij poniższy formularz i zapoznaj się z warunkami oraz procesem reklamacji opisanymi w Regulaminie sklepu.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia przez Klienta Wady Fizycznej Towaru w ciągu dwóch (2) lat od dnia wydania Towaru Klient uprawniony jest do złożenia Reklamacji w celu wykonania przysługujących mu uprawnień wynikających z rękojmi za Wady fizyczne Towaru.

Zgłoszenie reklamacyjne może zostać dokonane przez Klienta:

一   w formie elektronicznej, za pośrednictwem formularza teleinformatycznego opublikowanego poniżej jako Zgłoszenie Reklamacji;

一   za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej reklamacje@istyl.pl; lub

一   w formie pisemnej odsyłając wypełniony formularz reklamacyjny (plik do pobrania poniżej) , na adres magazynu Sprzedawcy: Ołtarzew, ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ożarów Mazowiecki.

FORMULARZ REKLAMACYJNY 

Informacyjnie: w przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń paczki podczas dostawy, prosimy niezwłocznie sporządzić protokół reklamacji razem z pracownikiem przewoźnika.

Pełna informacja odnośnie terminów, warunków procesu dotyczącego Reklamacji znajduje się w Rozdziale V Regulaminu Sklepu

ZWROT TOWARU

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki bez podania przyczyny. Klient zobowiązany jest do przesłania na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wraz z nienaruszonym towarem i opakowaniem. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może być złożone:

- na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy, o którym mowa w ust. 1.2 Regulaminu; lub

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@istyl.pl;

- za pośrednictwem formularza teleinformatycznego udostępnionego poniżej.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Pełna informacja odnośnie terminów, warunków procesu odstąpienia od Umowy sprzedaży znajduje się w Rozdziale III Regulaminu Sklepu

Najczęściej zadawane pytania

  • Otrzymałem nie ten produkt, który zamawiałem. Jak go wymienić?

    Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, zgłoś to do nas korzystając z formularza „Niezgodność towaru z umową”. Poprosimy Cię wtedy o odesłanie do nas produktu i wymienimy go, jeśli będzie dostępny.

  • Brakuje produktu w przysłanej paczce. Co mam zrobić?

    Jeśli otrzymałeś niekompletne zamówienie, zgłoś to do nas poprzez formularz „Niezgodność towaru z umową”. Jeśli brakujący produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie.

  • Odebrałem już paczkę od kuriera ale okazało się, że produkt jest uszkodzony.

    Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, zgłoś to do nas poprzez formularz „Zgłoś uszkodzoną paczkę”. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy.

  • Nie było mnie w domu podczas dostawy. Co mam zrobić?

    Skontaktuj się z Działem Reklamacji, który jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00, napisz email na adres: reklamacje@istyl.pl lub zadzwoń pod numer tel.: 22 690 05 35. Zawsze chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

  • Jeszcze nie dostałem swojej przesyłki pomimo, że deklarowany czas dostawy minął.

    W wyjątkowych sytuacjach, na przykład w okresie przedświątecznym, zdarza się że dostawa trwa dłużej niż jej deklarowany czas. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Reklamacji, email: reklamacje@istyl.pl tel.: 22 690 05 35, Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00.

  • Jaki jest czas oczekiwania zwrotu pięniędzy na moje konto?

    Pieniądze zostaną zwrócone na konto maksymalnie w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do nas formularza i zwracanego towaru. Jeśli chodzi o sprzedaż, na którą została wystawiona faktura VAT zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do nas podpisanej przez klienta korygującej faktury VAT.

  • Co w przypadku gdy nie można zlokalizować przesyłki?

    W razie problemów ze zlokalizowaniem przesyłki zapraszamy do kontaktu z Działem Reklamacji, mail: reklamacje@istyl.pl tel.: 22 690 05 35. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania i pomożemy zlokalizować paczkę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00.

  • Otrzymałem niekompletny produkt, co mam zrobić?

    Jeśli otrzymałeś niekompletny produkt zgłoś to do nas poprzez formularz „Niezgodność towaru z umową”. Jeśli brakujący produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie.

Zgłoszenie reklamacji